נוזל ברחם בבדיקת מעקב זקיקים
דיון מתוך פורום טיפולי פוריות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום פרופסור משיח, אני בת 31 לפני שאיבה 3 ( נמצאים בגלל בעיית זרע) מחר תתבצע השאיבה באולטרסאונד שהתבצע לפני יומיים היה מעט נוזל בכלל שאמרו לי כנראה הטיפולים קודמים. גם לאחר השאיבה הראשונה היה נוזל ותמיד לאחר מכן נעלם. בצילום רחם חצוצרה שמאל היתה סתומה. ממה הנוזל הזה ? האם צריך לעשות אולטרסאונד לפני החזרה ויהיה ניתן להחזיר עוברים במידה ויהיה ? לעשות אולי עוד בדיקות לנושא זה ? אשמח למענה.
נוזל ברחם עלול להחשיד להידרטסלפינקס, כלומר חצוצרה חסומה בקצה המרוחק והתאספות של נוזל בחצוצרה. היות והחצוצרה אינה חסומה בכניסת לרחם. הנוזל מהחצוצרה חוזר לרחם ופוגע קשות בסיכויי ההשרשה. אם זה המצב, ראוי מאד לשקות כריתת החצוצרה.