בעלי ויתר עלינו

דיון מתוך פורום  זוגיות, פרידה וילדים

04/05/2015 | 02:40 | מאת: אישה מיואשת

נשואה 12 שנים. עם שלושה ילדים האחרון נולד לפני חצי שנה. מאז ומתמיד יחסינו היו בעייתיים או כמו שביתי הבכורה מגדירה זאת "אתם כל הזמן רבים". מאז ההריון האחרון המצב הדרדר יותר ויותר כאשר בעלי פשוט התעלם מההריון ומקשיים שהיו לי ולא טרח לעזור בכלום-לא בניקיון, לא עם הגדולים כלום. כשהיו לי בחילות וצרבות עברתי לישון בסלון אבל מהר מאוד חזרתי לישון ליד בעלי כשהסקס נעשה לעיתים רחוקות..לאחר הלידה הפסיק בעלי לישון איתי ועבר לחדר אחר כאשר התינוק בכה ואני הייתי כואבת השניים הגדולים...כשניסיתי להעיר אותו שיתן יד היה צועק עלי שזו הפעם האחרונה כי הוא צריך לעבוד ואני בחופשת לידה. ואז החל גםלנעול את הדלת אחריו...מאז הלידה כבר חצי שנה היו לנו מפגשי מין לא יותר מחמש פעמים. אני עייפה מבעלי ומההתנהגות הפוגענית שלו בפעם האחרונה שביקשתי לפתוח בפניו את חומרת המצב אמר לי שאני כבר לא אשתו הרבה זמן מבחינתו ומצד שני מסרב להתגרש..הוא לא מכבד אותי ואם אני שואלת אותו שאלות הוא מגיב בחוסר סובלנות במקרה הטוב ובתוקפנות במקרה הרע..הלב שלי מתכווץ ואני מרגישה סחרחורת כשהוא מגיב בכעס כלפי..כאילו הולכת להתעלף...כאבא הוא סבבה ואהוב. מה עושים?

לקריאה נוספת והעמקה
12/05/2015 | 10:09 | מאת: אילנה ארד לוין

פונה יקרה, הרושם הוא שמבחינה רגשית ותפקודית כלפיך הגיע בעלך לחוויית סוף הנישואין. אין הוא רוצה להיות בעלך, אין הוא מתחשב בך בשום צורה, ומפליא שהצלחתם להשחיל 5 פעמים של יחסי מין ביניכם במצב הנוכחי. גם את לא מלקקת דבש והבעיה העיקרית שלך כרגע היא סירובו להתגרש ממך. כלומר, בעלך מעדיף שתמשיכו להתגורר יחד באותם תנאים פסיכולוגיים ורגשיים עכורים, מבלי להיפרד כיאות וכמתבקש מהמצב בצורה של גירושין. משמעות הדבר שאת צריכה לצאת למאבק על הגירושין. הייתי ממליצה לך קודם כל לפנות לעורך דין הבקיא בהלכות גירושין כדי לקבל המלצות ועצות מה עליך לעשות. זה עשוי להיות תהליך מאוד יקר כספית ומאוד לא נעים רגשית והתנהגותית, על מנת ליצור מצב שגבר שאינו מעוניין להתגרש, יהיה מוכן לתת גט. מאחר וזהו מסע ארוך ומפרך רגשית וכלכלית, עליך להתייעץ כאמור עם עורכי דין מומחים בתחום. כדאי אולי להתחיל בארגוני סיוע לנשים כגון ויצ"ו או נעמ"ת לפני שאת מתחילה להוציא עשרות אלפי שקלים על עורך דין פרטי. במידת הצורך אולי יהיה לך צורך בליווי של פסיכולוג לשם הקלה עם ההתמודדות. מקווה שתצליחי. כל טוב, אילנה

19/05/2015 | 09:27 | מאת: חוה

סליחה שאני מעירה לך אבל- למה חשבת להביא אתו עוד ילד עם המצב ביניכם לא היה תקין עוד קודם??? הוא נשמע אגואיסט אני מתמודד עם בעל דומה. אבל לא העזתי להביא אתו עוד ילד כשזיהיתי שהוא כזה בעייתי.

מנהל פורום זוגיות, פרידה וילדים