חיזור
דיון מתוך פורום זוגיות, פרידה וילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לאילנה היקרה, אני בחור בין 37 נראה טוב לכל הדעות,עובד קבוע התגברתי על הרבה מיכשולים בנושא של חיזור, כלומר כבר לא מתבייש להתחיל עם בחורות לבקש טלפונים ןכו ,אלא שאני צריך להשקיע המון ולהתחיל המון עם בחורות עד שהן נענות לי לדייט.אף אחת לא שמה על בחור שהוא רגיש,מתחשב.נשים כמו גברים מבססות את החלטה שלהם על סמך משיכה בלבד.שאלתי היא כזו האם באמת צריך להיות אדם .אנוכי,ולא מתחשב,ונרקיססט כדי להצליח עם נשים.בברכה.
רועי היקר, כדי להצליח עם נשים, בדיוק כמו כדי להצליח עם גברים, צריך אדם להתנהג בצורה תואמת נורמטיבית ובהתאם לספקטרום הרחב של ההתנהגויות החברתיות המקובלות. כמובן שאין דרך אחת של כיצד להתנהג עם הזולת בדייט או לאחריו. יש אינספור דרכים אבל על כולן להיות סבירות, תואמות לקוד החברתי הכללי ולנהוג בכבוד כלפי הצד השני. מאחר ואתה נראה טוב, לפי דבריך, הרי שנראה שעניין המשיכה הפיזית דווקא אמור לפעול לטובתך. כל טוב ובהצלחה, אילנה