ריבים ומחלוקות בין בני זוג

דיון מתוך פורום  זוגיות, פרידה וילדים

22/09/2017 | 09:33 | מאת: *^*^

שמעתי ויכוח חריף בין אחי לחבר שלו וזה כמעט כל יום, היא אומרת לו "אני רוצה שיהיה לי כסף אני רוצה שיהיה לי הכל אני רוצה בית גדול עם שני מכוניות בחוץ" אני רוצה לגור באמריקה או בעיר מסויימת.. היא נשמעת רודפת בצע והוא נהיה מזה עצבני ולא טוב לו הוא אומר לה "החיים שלי חרא למה אני צריך לחזור מהעבודה ולריב איתך" היא מאוד אוהבת כסף היא רוצה הכל היא אומרת לו תגיד מזה חלום או שאיפה? היא מדברת אליו מגעיל מתחילה לצעוק ולבכות כמו היסטרית אומרת לו "מה אתה בוכה" היא אומרת לו 'לא רוצה לגור פה לא סובלת את המקום הזה'.. הוא לא בן אדם שיושב בבית כל היום.. הוא עובד חרוץ ומוערך בעבודה עובד כמו חמור מהבוקר עד הלילה, היא כל הזמן מאיימת לעזוב אותו, הם גרים ביחידת דיור סמוך להורים שלי והיא כל הזמן מתלוננת שהמקום קטן, הוא מנסה לחסוך לעתיד אני יודעת שהוא רוצה לקנות בית במקום הזה ולא רוצה לעבור לחו"ל, היא רוצה לעזוב את המקום אבל העבודה שלו נמצאת באזור שהם גרים בו.. כל יום היסטריה ובכי מצידה היא מדברת אליו בזלזול ואומרת לו להפסיק לעשות סיפור מהכסף ואומרת 'די זה נגמר' הוא קנה לה פלאפון יקר, אין לי משהי נגדה אבל הקשר ממש לו בריא ומפריע לי שהיא מלחיצה אותו ודוחפת אותו כל הזמן בעניין של כסף וחלומות בזמן שהוא מנסה לחסוך לבית. הוא גם מקריח מכל הלחץ הזה נראה לי אבל היא ממש מזכירה לי באיך שהיא מדברת את הבחורה שהחבר שלה שדד בנק בשביל שיהיה להם כסף. אני לא מתכוונת להגיד לו משהו רע אבל רע לי אחרי כל המילים ששמעתי איך היא מדברת אליו.

לקריאה נוספת והעמקה
22/09/2017 | 09:34 | מאת: **

...

22/09/2017 | 09:42 | מאת: ****

שכחתי להגיד היא עושה לו מניפולציות רגשיות כל הזמן.. היא בחורה מאוד מניפולטיבית מדובר בזוג צעיר.

אכן אתה( ללא שם הכותב אתיחס אליך באופן הכללי בלשון זכר) מתאר מצב לא קל . אין ספק שכואב לך לראות את הסבל של אחיך. בשלב ראשון הייתי מדברת עם האח ושומעת מה הוא חושב על הקשר,וכיצד הוא מרגיש בזוגיות. 2. מציעה לו עזרה לפי בקשתו, בלבד. 3. הראה לו שאתה שם בשבילו תמיד שהוא מוקף במשפחתו. ושלא יחשוש לעשות את הנכון לו כי אתם תמיד תהיו איתן וחזור וספר איך המצב בברכה

23/09/2017 | 21:33 | מאת: ***&

שלום לך. אני שכחתי להגיד שבריב ששמעתי אותה צועקת הוא בכלל לא הרים את הקול ורק אמר לה אני שמעתי אותו מנסה להרגיע אותה ואומר לה 'די.. די.. אני אוהב אותך' וזה היה קצת כואב לשמוע שהוא רכיכה וחלש אופי לידה, ובהמשך לכל הרצונות שהיא פירטה לו הוא אמר לה 'מה חסר לך? מה עם אהבה ובריאות?' אז היא ענתה לו 'מה ביקשתייי מה כבר רציתי, שיהיה לילדים שלי כל מה שהם רוצים יש בזה משהו רע?' . אני אחשוב אם לדבר איתו או לא כי כל מה שאני אגיד לו הוא יתקוף ויצא להגנתה. בנתיים אני אתן לו לעשות טעויות לבד, או להמשיך לסבול, כי הוא אמנם אחי אבל אני בחורה ואני לא רוצה שיתקפו אותי מילולית או פיזית.

מנהל פורום זוגיות, פרידה וילדים