כולסטרול גבוהה מאוד מאוד בהריון
דיון מתוך פורום יתר כולסטרול וטריגליצרידים בדם - מניעה וטיפול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בשבוע 30 לא סובלת מעודף משקל או סכרת עשיתי בדיקת שומנים בדם והתוצאה גבוהה בצורה קיצונית כמעט 600 טריגליצרידים ו 470 כולסטרול מה עושים ??? בנוסף אני רוצה להתחיל להשתמש באומגה 3 והכדור כולל חומצה פולית של 400 וגם בכדור ברזל פריפול יש חומצה פולית 400 האם מותר כמות כזו ?? תודה רבה .
לקריאה נוספת והעמקה
שלום פאני מכיון שלא ציינת כל פרטים על הרקע הרפואי שלך, אינני יכולה להתיחס לענין הטפול בשומנים. באופן כללי בהריון כדאי מאד להתיעץ עם רופא הנשים לפני נטילת כל תרופה או תוסף מזון. ד"ר וולפוביץ