קשר בין לקיחת סטטינים לירידה בזיכרון.
דיון מתוך פורום יתר כולסטרול וטריגליצרידים בדם - מניעה וטיפול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 60 לוקחת כדורים להורדת לחץ דם(הלחץ מאוזן): לרקפרס 10מג' נורמיטן 25 מג' ספירונול 100מג' לוסרדקס פלוס. לקחתי סימבסטטין 40 מג' מאחר ויש לי ירידה חדה בזיכרון. רופא המשפחה ייעץ לי לנסות להפסיק את הסטטינים.האם קיים קשר בין הסטטינים לבין הירידה בזיכרון?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום זיוה דווח על ירידה בתפקוד הקוגניטיבי כתןצאה מנטילת סטטינים. תופעה זו הינה נדירה ביותר, אבל כדי לדעת יש מקום לנסות להפסיק ולבדוק השנוי. ד"ר וולפוביץ
תודה על המענה המהיר.