נזקי תרופות כרוניות
דיון מתוך פורום יתר כולסטרול וטריגליצרידים בדם - מניעה וטיפול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני נוטלת מעל 20 שנה סימבסטטיו ודומיו, התחלתי לפני כחצי שנה ליטול קרדילוק. בבדיקת דם שביצעתי אתמול, קיבלתי את התוצאות הבאות. אני מבקשת לדעת מה עלי לעשות? תודה. EOS% 7.2 . EOS abs 0.7. MPV13.7 HCT 36.7 המטוקריט . RBC 4.17 . GGT 44. גלוקוז 117. כולסטרול 180.3 טריגליצרידים 107 כולסטרולHDL 64 כולסטרול LDL 94.6 .
לקריאה נוספת והעמקה
שלום שישי רמות השומנים בדמך סבירות. שאר הענינים שהעלת במכתבך אינם בתחום פורום זה. ד"ר וולפוביץ