תוצאות CMV
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני בשבוע ה-14 להריוני. בבדיקות הדם שלי נמצאו תוצאות כדלהלן: IgG חיובי IgM גבולי ADVITY 45% נשלחתי לבדיקות נוספות בהן התוצאת כדלהלן: IgG חיובי IgM שלילי (close to cut of). האם אני יכולה על סמך תוצאות אלה לדעת בוודאות כי לא חליתי תקופת ההריון? האם מומלץ לבצע בדיקות נוספות כלשיהן? תודה
שלום דנה, אינני מוצא בבדיקות שצרפת עדות משכנעת לכך שנדבקת בנגיף בהמהלך ההריון. אני ממליץ לך להתקשר למרכז הארצי לייעוץ טרטולוגי בטלפון 02-6243669 כדי להתייעץ עם המומחים שם על צעדייך הבאים. הרבה בריאות אפי