הפטיטיס C
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ביצעתי בדיקה לגילוי הוירוס פעמיים - תשובה חיובית (genotype 3b), לעומת זאת בדיקה לגילוי נוגדנים (hcv - abs) מספר פעמים מראה שלילי. כיצד יש להתייחס לכך. כ"כ במידה ובדיקות אנזימי כבד מספר פעמים בתוך כחצי שנה - תקינות, האם בכל זאת כדאי להתחיל טיפול בוירוס? בתודה מראש.
שלום נתי, אם הוירוס אותר בדמך וזוהה אז יש לך אותו בלי קשר לעובדה שהנוגדנים שיש לך כנגדו לא זוהו בבדיקות המעבדה שביצעת. בקשר לצורך בטיפול- עליך להתייעץ עם מומחים למחלות כבד גם עם תפקודי הכבד שלך הם תקינים (ולזכור גם שחלק מהחולים מחלימים מהמחלה באופן עצמוני, דהיינו ללא צורך בטיפול). הרבה בריאות אפי