לשון
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אפי שלום. לקחתי מטורגיל2000 +טריביד400 כ10 ימים ובסוף הטיפול של המטורגיל נשארתי רק עם טריביד. כיום יומים מתחילת השימוש במטורגיל החל לי טעם מר ומתכתי בפה שנמשך כבר כ20 ימים. הלשון לבנה צהובה. האם זה פטריה ש"דקטרין אורל ג'ל" תתפל או שמא משהו אחר? יש לציין שהייתי אצל רופא שיניים והכל תקין וכי הרופאת משפחה שלי לא טרחה להסתכל על הלשון בטענה כי אני על טריביד וזה בטח יעלם מעצמו ואין טעם לשלוח אותי לגסטרונום כרגע. תודה.
שלום תום, גם המטרוג'יל, גם פטריה בשם קנדידה (שייתכן ומתפתחת על הלשון כתוצאה משימוש באנטיביוטיקה כלשהי), וגם הדקטרין (שבו משתמשים לטיפול בפטריה זו) יכולים לגרום לטעם מר / תפל בלשון. הרבה בריאות אפי
האם יש בעיה לקחת אופלודקס דקטרין אורל ג'ל ואסידופולוס יחד?