לשון לבנה ונפוחה - זיהום?
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב הלון שלי בדרך כלל לבנה, אולם מאתמול היא לבנה מתמיד, קצת צורבת בחלקה האחורי, אבל לא הייתי שמה לב לזה (הלובן קצת השתפר הבוקר והצריבה כמעט נעלמה) לולא ראיתי שהיא ממש נפוחה כולה (הצד השמאלי קצת יותר). האם זה מעיד על זיהום כלשהו?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום חנה, אחת מהאפשרויות (הזיהומיות) ל"לשון לבנה" היא פטריה, וזיהום זה יכול להיות מאובחן בקלות ומטופל בקלות ע"י רופא/ת המשפחה שלך. הרבה בריאות אפי
עוד שאלה, בבקשה: האם נפיחות בלשון היא אופיינית למצב של פטרייה?