סליחה, טעות! חשוב!
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
סליחה, טעיתי - בדיקת הדם נעשתה שבוע בלבד לאחר ההתפרצות הקלינית של ההרפס 2, ולא שבועיים (התשובה הגיעה כעבור שבועיים). האם עדיין ייתכן שמדובר בהתפרצות ראשונה? (כזכור, הסימפטומים היו של התפרצות ראשונה). ושוב - כמה זמן בממוצע מרגע הדבקה בhiv יכולים להתפתח זיהומים כמו הרפס, למשל? (הכוונה לזיהומים הנגרמים מה-hiv עצמו ולא נגרמו כתוצאה מהדבקה בהרפס) תודה מראש
שוב סליחה, הפעם על זה שראיתי שכבר ענית על שאלתי השנייה. המון תודה. אודה אם תענה על השאלה הראשונה