טיפול בתולעי מעיים באישה בחודש הראשון להריון
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
רופא משפחה ייעץ לי לקחת ורמוקס -אך על החפיסה מצויין לא לקחת בהריון -איזה טיפול אחר אפשרי בחודש ראשון להריון , ובמידה ואין- האם התולעים יכולות להזיק לעובר ע"י הפרשת רעלים או בדרך אחרת ?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום יאירה, על איזה סוג של תולעים את מדברת? (ישנם הרבה מינים במעיים!). בלי (או אולי עם) קשר לכך- הטיפול בוורמוקס (כמו גם ברוב התרופות האנטי-טפיליות האחרות) אמנם לא מומלץ בהריון (אם כי טיפול זה מעולם לא הוכח כמזיק לעובר), אבל אם צריך לקחת אותו (היות והסבל או הנזק מהמחלה הוא רב) אז לוקחים. הרבה בריאות אפי
לא ניתן לי שם התולעים. המראה שלהם=לבנות ,קטנות ודקות .