שאלה
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בריא ומרגיש טוב. במסגרת בדיקות צואה שנעשו במפעל בו אני עובד (מפעל מזון) התגלה אצלי בצואה blastocystis hominis. האם יש לטפל? אם כן באיזה תרופה וכמה ימים ובאיזה מינון (פשוט רופא משפחה שלי לא יודע) . אם לא היתי עובד במפעל מזון היה צריך לטפל ? (אין לי שום תלונות גופניות) . האם לחיידק זה יש פותנציאל לגרום לשלשול או כאב בטן?
שלום GARY, מדובר בטפיל (ולא בחיידק) שיכול לגרום לכאבי בטן ו/או שלשולים, ושהטיפול המומלץ בו (בלי קשר למקום עבודתך- אבל אחת כמה וכמה לאור העובדה שאתה מועסק בתעשיית המזון) הוא METRONIDAZOLE במינון של 750 מ"ג 3 פעמים ביום למשך 10 ימים. הרבה בריאות אפי