צהבת C - המשך
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שוב שלום! לא הצלחתי להבין בדיוק איזה מינוחים באנגלית בטופס בדיקות עלי להסתכל כדי לבדוק אם אני בסיכון(למען האמת גם חיפשתי במספר אתרים ולא מצאתי איזשהו סט בדיקות מפורט הנדרש לבירור קיום המחלה). ובנוסף ציינתי גם את בדיקת ה - ALT ששם אני חורג ומצוי ברמה 32. האם יש בזה אינדיקציה כלשהי. שוב תודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
שלום ירון, אין צורך להסתכל בשום טופס- אם אתה מעוניין להיבדק אז כל מה שעליך לבצע זאת בדיקה דם פשוטה הנקראת "נוגדנים לנגיף ההפטיטיס C". הרבה בריאות אפי