אוגמנטין
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב לפני כמה ימים גילית שגדלה לי בלוטה קשה בראש מאחורי האוזן, אין לה צבע מיוחד והיא לא כואבת. הרופא אמר שזה כנראה זיהום שעלול להיגרם כתוצאה מפצע קטן שיש לי בראש שגיליתי לפני זה וגירד לי מעט. הוא נתן לי אנטיביטיקה אוגמנטין 875 לשבוע בוקר וערב. ברצוני לדעת את חוות דעתך על הבלוטה, ממה זה יכול להיגרם? ומה זה? ואת דעתך על האנטיביוטיה . בתודה מראש וחג שמח.
שלום מיכל, על הבלוטה עצמה אין לי דעה (כיוון שלא ראיתי אותה), אבל אם אמנם מדובר בזיהום חיידקי שמקורו בפצע בעור, הרי שסביר שאוגמנטין יעזור לתהליך ההחלמה. הרבה בריאות אפי