הריון ו HIV
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
רציתי לשאול מדוע למרות כל מכת הבדיקות שאשה בהריון עוברת לא בודקים אם יש לה את הנגיף HIV הרי זה יכול לעבור לעובר הילד עלול להתייתם בגיל צעיר האם אין למדינה אינטרס לבדוק זאת מעבר לבדיקה של טייזקס לדוגמא . תודה
שלום דניאלה, שאלה זו נבחנה בארצות רבות בעולם המערבי, וברובן הגיעו למסקנה שהבעיות שיתעוררו בעקבות ביצוע תכנית בדיקה גורפת כזאת (ובעיקר התוצאות החיוביות השגויות שתתקבלנה) הן רבות מדי כך ששכרה של המדינה (ושל רוב הנבדקות) ייצא בהפסדה (ובהפסדן). הרבה בריאות אפי
שלום רציתי לברר אני בבעיה בעלי עשה את הבדיקה הנ"ל והתגלה כנשא המחלה אני אמורה לעבור גם את אותה בדיקה מה עליי לעשות אם גם אני הייה נשאה? אני כרגע בחודש השלישי ומאוד פוחדת שלתינוק יקרה משהו מה עליי לעשות בהמשך ההריון