MGN3
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי שתי שאלות על החומר (מתוך עניין) 1. אם חומר זה (אראבינוקסילן) מגביר את התגובה החיסונית הטבעית (מולדת) בצורה כל כך ספציפית, מדוע זה לא תרופה? 2. ומה קורה עם זהומים קשים של חיידקים גרם שליליים? הרי אז יש דווקא ייצור מוגזם של TNF alpha, האם אז עדיין יהיה מועיל להשתמש בחומר? (CD16:LBP:LPS + TLR-4 -> expression of TNF alpha at least)
שלום עמיקם, אני ממליץ לך להפנות את שאלותייך בקשר לחומר זה (שלפי מיטב ידיעתי מעולם לא הוכחה יעילותו בטיפול בזיהומים) לרופא/ה אימונולוג/ית או לאנשים העוסקים ברפואה אלטרנטיבית. הרבה בריאות אפי