הפריה ו-HIV
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בעלי נדבק לאחרונה ב- HIV (אני לא נדבקתי ). יש לנו 2 ילדים, ואנו שוקלים להביא לעולם ילד נוסף. הבנתי שיש אפשרות לשטוף את נוזל הזרע הנגוע ולהשתמש בזרעים לצורך הפרייה. האם מדובר בהפרייה חוץ גופית או בהזרעה ומה ההבדלים בין 2 השיטות ? האם יש אפשרות במקרה זה לבחור את מין הוולד ? האם מוגבר הסיכוי להריון מרובה עוברים ? הייתי מעונינת לקבל מידע מורחב בנושא /קישורים למידע באינטרנט. בתודה מראש
שלום רותם, אכן הזרעה מלאכותית (הקרויה artificial-insemination-by-husband) היא אפשרית במקרה שלכם, ואני ממליץ לכם לפנות לבית חולים גדול בו קיימים הן מרכז איידס והן מרכז גניקולוגי כדי לברר יותר פרטים על כך. בינתיים את יכולה לחפש ב"גוגל" תחת הכותרת הנ"ל (או AIH) עם HIV. הרבה בריאות אפי