רקציה
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם רקציה יכולה לוא ממגע עם עכברים? נאמר לי שזה בא מבעלי חיים והמקום היחיד שבו אני בא במגע עם בעלי חיים הוא עבודתי שם יש המון המון עכברים. האם לאחר המחלה אני כבר לא מדבק? והאם יש לי כבר נוגדנים?ולא אחלה בזה שוב? אני חודש לאחר המחלה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום מירי, 1. חיידקי הריקציה מועברים (בארץ) לבני אדם ע"י פרעושים שבדרך כלל נמצאים על כלבים ולא על עכברים. 2. המחלה איננה מדבקת בין בני אדם. 3. היות ויש לך נוגדנים לא סביר שתחלי בעתיד באותו סוג של ריקציה. הרבה בריאות אפי