שחפת
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לך דוקטור, אני נמצאת בשבוע השישי להריוני ,אני בארהב ועשיתי בדיקת שחפת התשובה היא שאיני חולה במחלה ,הנגיף נמצא בדם אבל לא ידוע אם מחיסון או מהדבקות קודמת לכן אני צריכה לעשות בדיקות וצילומים שהייתי מעדיפה להמנע מהם ,הייתי רוצה לדעת איך אני יכולה לבדוק אם עברתי חיסון,(רציתי לציין שאני ילידת 74 וששרתתי בצבא) או אם יש מידע אחר שאתה יכול לעזור לי בו,אשמח אם תוכל לענות לי במהרה,תודה מראש , לילי.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לילי, עד שנת 1982 כל ילדי ישראל (למעט ילידי ירושלים) חוסנו בילדותם נגד שחפת. הרבה בריאות אפי
לד"ר אפי תודה רבה ,עזרת לי מאוד.