האם יש לי HPV ??
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ר שלום, אני בן 25 ולאחרונה ( כמה שבועות ) הרגשתי בבליטה ( גבשושית ) שמתפתחת באזור ליד פי הטבעת . זה נראה כמו גידול סרטני, כמו בשר בצורת כרובית . אומנם אין כאב אבל זה מפחיד ואני לא יודע מה לעשות. האם יתכן שמדובר ב HPV ? ( חיפשתי באינטרנט וזה נראה לי תאור מתאים ) כמו כן , לאן עליי קודם כל לפנות? לאיזה רופא? תודה.
שלום אופיר, זה בהחלט יכול להיות ביטוי של HPV, וכדאי לך לגשת לבדיקת רופא (למשל גאסטרואנטרולוג או כירורג או רופא עור). הרבה בריאות אפי