avidity גבולית
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בהמשך להתכתבות בינינו מלפני כשבועיים, אני שמחה לבשר לך שהתבררה סופית משמעותה של AVIDITY גבולית, לאחר שיחה עם המעבדה - מדובר בקיטים חדשים שקיבלה המעבדה המרכזית בזמנהוף, בהם מוגדרת AVIDITY גבולית כבין 35% ל - 45%. מאחר שאיש מן הרופאים בהם נועצתי (לרבות במכון הטרטולוגי בירושלים) לא הבין את פירוש הדבר, חשבתי שמן הראוי להפיץ את הבשורה. קשה להאמין שכך עובדת מערכת הבריאות שלנו.
שלום רוני, ...אבל אני לא בטוח שהאנשים שבדיקותיהם נשלחות למעבדה זו קוראים את ההתכתבות ביננו... הרבה בריאות אפי
לצערי, התכוונתי לרופאים דווקא...