אבעבועות רוח?
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר! אני בת 18 פלוס וככל הנראה נדבקתי באבעבועות (שלפוחיות מים?) השלפוחיות יצאו לי בכל חלקי הגוף. אך יש לי כאבי רוח בצד שמאל ברקה וכאבים בבטן בצד שמאל +קשיי נשימה קלים רציתי לדעת אם זה בסדר או שאני צריכה לעבור טיפול נוסף חוץ מקלמיל? בנוסף לכך יש לי החשש שמא החבר שלי נדבק כי הוא היה איתי לאורך התקופה של הדגירה והוא בן 19 שלא עבר עדיין את המחלה. יש סכנות בהדבקות אצל גברים? תודה
שלום חיה, אבעבועות רוח יכולה להיות מחלה מסוכנת עם סיבוכים (כגון דלקת ראות) כך שאני ממליץ לך להיבדק ע"י רופא/ה.כל מי שהיה (+ הווה + יהיה) במגע קרוב אלייך בתקופת המחלה הפעילה (כולל החבר שלך) עשוי כמובן להידבק ממך ולחלות (אך המחלה לא מסוכנת יותר בגברים מאשר בנשים). הרבה בריאות אפי