היפטיטיס סי
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב. אני נושאת היפטיטיס סי כבר כ 5 שנים ורק כשלושה חודשים אני מודעת לזה. רופא משפחה שלי אמר לי להגיע למומחה כבד אבל מומחה זה נתן לי תור לעוד חצי שנה. לפי הבדיקות שלי אין יש לי כבר הפרעות בתיפקוד כבד ופעילות רבה של נוגדנים לנגיף. הרופא לא רוצה לתת לי תור יותר מהר ואני מפחדת שהמתנה יכולה להזיק. אני בת עשרים ואמה לשני ילדים. בבקשה תן את דעתך.
שלום לורה, אני ממליץ לך לנסות "לעקוף" את קופת החולים שלך, להתקשר ישירות למרפאת כבד בבית החולים הסמוך למקום מגורייך, ולנסות לקבוע תור בהקדם האפשרי עם אחד הרופאים העובדים שם. הרבה בריאות אפי
לד"ר אפי ,שלום! קראתי בעיתון בשפה רוסית על רעפוי או עצערת המחלה ע"י פטרייה בשם "לנטינוס" הייתי רוצה לדעת,אם ידוע לך משהו על כך? תודה :דנה