אפשר להידבק ככה?
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דוקטור, אני מקווה שזה לא ישמע מופרך מדי אבל קרה לי דבר שממנו תמיד חוששים כולם. הלכתי ברחוב והייתי בכפכפים ואס ראיתי מזרק זרוק על הריפצה כאשר הרגל שלי דרכה לידו אולי במרחק של 10 סמ. כמובן שלא היה מגע. אך המחשבה שהייתי ככ קרובה אליו עם רגל חשופה מאוד מטרידה אותי. אין לי ספק שמדובר במזרק לשימוש בסמים, הוא היה ממש גדול ומיושן כזה, מה שמשתמים בו בבתי חולים הרבה יותר קטן. האם אפשר להידבק ככה במשהו? אני מפחדת לשבת על הספסלים בפארק הסמוך (בן זוגי אמר שראה שם את הדבר הזה ששמים על היד לפני שמזרקים שהוא כמו חוסם עורקים). ממה כדאי לוותר על ביקור בפארק הזה? יש לציין שמדובר באזור מגורים ואני מניחה שמה שראיתי זה ממשהו שקרה בלילה ומעולם לא נתקלתי שם בנרקומנים, כך שהשאלה שלי היא נוגעת לביטחון אישי אלא מבחינת זיהומית. תודה רבה