כאבים והתאוששות
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אמי בת 79 סובלת משלבקת חוגרת 21יום . קיבלה שלושה ימים כדורי זובירקס לאחר מכן אושפזה וקיבלה אוגמנטין באינפטזיה כעבור 4 ימים שוחררה מבית החולים וקיבלה ולטרקס 3x2 במשך עשרה ימים.ביום האחרון לנטילת כדורי הולטרקס החלה להרגיש דקירה חזקה מתוך אזור הפוט. כאבים באיזור הזה לא היו לה מתחילת המחלה . מה יכולה להיות הסיבה לכאב זה? ומתי תתחיל לחזור לתפקוד רגיל?
שלום דורית, כאבים מאוחרים באזור של 'שלבקת חוגרת' (מצב הנקרא Post herpetic Neuralgia) הינו סיבוך מוכר (ושכיח יחסית) של מחלה זו. המלצתי לך- להפנות את שאלותייך בנושא לרופא/ה נוירולוג/ית או לרופא/ה מומחה/ית לטיפול בכאב. הרבה בריאות אפי