סטרפטקוקוס
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היה לי את החיידק סטרפטקוקוס וטופלתי באנטיביוטיקה. יש לי פלטה לשיניים שאני שמה בלילה בגלל שאני חורקת שיניים... בסיום היום השני לאנטיביוטיקה ניקיתי את הפלטה עם קפסולה לניקוי שיניים תותבות ובתוך מים מזוקקים... והמשכתי להשתמש בפלטה. ומאז לא ניקיתי את הפלטה בצורה מיוחדת רק את הניקוי הרגיל עם סבון ידיים .... האם במקרה כזה יכול להיות שאני אדבק שוב בחיידק דרך הפלטה?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רינה, הדבקה חוזרת בחיידק ה'סטרפטוקוקוס' מפלטת השיניים שלך (שאותה ניקית במים ובסבון) נחשבת כבלתי סבירה. הרבה בריאות אפי
תודה רבה.