ברוצולוזיס
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום דר , היום אכלנו כנאפה שנעשה באחד הכפרים. אחכ נאמר לנו שהדבר עלול להיות מסוכן בגלל קדחת מלטה. אם נעשה בדיקת דם טרם התפרצה המחלה, היינו בתקופת הדגירה האם יהיה ניתן לאתר את החיידק או רק חאחר התפרצות המחלה?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אתי, את החיידק שגורם למחלת ה'ברוצלוזיס' (קדחת מלטה) בבני אדם אפשר לאתר אצל החולה (בתרבית דם) רק לאחר התפרצות במחלה. הרבה בריאות אפי
שאלה נוספת, אם אני מניקה אני יכולה להעביר לתינוק את החיידק?
שלום אתי, יולדת שחולה ב'ברוצלוזיס' עשויה להדביק את התינוק שלה בחיידק במהלך הנקה (אך מדובר באירוע שנחשב כנדיר). הרבה בריאות אפי