שרטת חתולים
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום . נכדתי בת 4.5 שנים סובלת מזה כששלושה שבועות מחום גבוהה שמופיעה בשעות הערב ,מגיעה ל 40 מעלות ויורד בשעות הבוקר ל 37 עד 38 מעלות ללא תרופות להורדת חום . היא ערנית ומשחקת כרגיל בשעות היום . בבדיקות מעבדה הובחנה שיש לה שרטת חתולים . בדיקת אקו לב תקינה אך בבדיקת אולתרה סאונד נמצא ממצא על הטחול . מטופלת מזה כשבוע עם גאראמיצין ורימקטאן והחום עדיין 39 מעלות בשעות הערב ונעלם לפנות בוקר . האם זה נורמלי שהחום נמשך כל כך הרבה זמן? האם יש גם טיפולים אחרים? תודה יעקב רוזנבאום [email protected] 0546682520
שלום יעקב, לא ברור לי כיצד אובחנה נכדתך כסובלת ממחלת שרטת החתול, ואם אמנם היא מאובחנת כסובלת ממחלה זו- מדוע היא מטופלת דווקא בגאראמיצין + רימקטאן (טיפול שהוא הרבה יותר מתאים למחלה הקרויה 'ברוצלוזיס', למשל). הרבה בריאות אפי