תוצאות Strep.pyog.gr.A
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, קיבלתי תוצאות של משטח גרון. התוצאות הראו שיש לי סטרפטוקוק מקבוצת A . חליתי באותם תסמינים בדיוק לפני חודשיים אך לא עשיתי משטח גרון ורק טופלתי באנטיביוטיקה למשך 10 ימים. אני בת 32 ואם לילד בן שלוש ותינוקת בת 8 חודשים.האם לאחר הטיפול האנטיביוטי החיידק מושמד? במידה ואני ממשיכה להיות נשאית האם אני יכולה להדביק את ילדי במה שעשוי להיות חיידק טורף?
שלום מודאגת, 1. אצל רוב האנשים קורס אנטיביוטי מתאים אחד (שגם נלקח כמו שצריך..) מחסל את דלקת הגרון החיידקית. יחד עם זאת, אצל נשאים הסיכוי להצלחה נחשב כנמוך יותר. 2. כל נשא של 'סטרפטוקוקוס' מקבוצה A עשוי להדביק את הסובבים אותו בחיידק זה (שהוא איננו בהכרח "חיידק טורף"). הרבה בריאות אפי