חיסון נגד הרפס זוסטר
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם אפשר לקבל את החיסון כבר?. אני מבינה שזה בתהליך אישור סופי לחסן את האוכלוסיה 60+ . יש לי הרפס זוסטר, פצעים כבר התייבשו, הכאב ראש קשה. zoviraz לקחתי 7 ימים, שבוע gamapentin 300 אחד ליום, לא יכולתי להמשיך בגלל תופעות לואי. האם נכון שהחיסון אמור לקצר את התהליך? תודה רבה ד"ר שאתה עוזר כאן לכולנו!
לקריאה נוספת והעמקה
שלום חולה, לפי מיטב ידיעתי החיסון כנגד 'הרפס זוסטר' (המאושר מזה מספר שנים לשימוש בארצות הברית) עדיין לא אושר ע"י משרד הבריאות לשימוש בארץ. הרבה בריאות אפי
http://www.health.gov.il/hozer/BZ10_2012.pdf