דלקת בגרון ומינון התרופה 500 - PEN-RAFA VK
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
רציתי לשאול לגבי מינון התרופה שאני מקבלת מזה ארבעה ימים. התרופה היא 500 - PEN-RAFA VK והמינון הוא 2 כדורים פעמיים ביום , כלומר סה"כ ביום 2,000 מ"ג . זה לא מינון גבוה מדי? אמנם הייתי מאוד חולה, עם חום גבוה והרגשה כללית קשה , אבל נראה לי שהמינון מאוד גבוה . אני צודקת ?? תודה לך - טלי
שלום טלי, היתה תקופה שהמינון המתואר בשאלתך היה מקובל (לטיפול בדלקת גרון סטרפטוקוקסאלית). כיום נוטים רובנו (הרופאים) להסתפק במחצית ממנו (דהיינו 'רפאפן' במינון 500 מ"ג פעמיים ביום למשך 10 ימים). הרבה בריאות אפי
אני אכן מרגישה מאוד מאוד חלשה,והחולשה נובעת כנראה בין השאר מהמינון הגבוה של התרופה . להתחיל לקחת חצי החל מהיום תהיה לדעתך טעות?? למעשה עדיין כואב לי הגרון והבלוטות .
האם יתכן שהכדור גורם לדופק מהיר מידי פעם מלווה בכאבים וגם כאבי ראש?? תודה דחוף
שלום אתי, דופק מהיר מדי פעם וכאבי ראש אינן נחשבות לתופעות לוואי שכיחות של הכדור 'פן-ראפא'. הרבה בריאות אפי
יש לי ילדה בת 12 עם דלקת בגרון האם התרופה פן-ראפא מתאימה לגיל הזה?