שלום,אני אתמול שוחררתי מבית חולים עקב דלקת מוח
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ויראלית. עכשיו רציתי לשאול...אני בת 19 ובגיל 10 ו11 עברתי את הדלקת מוח הזאת...בפעם הראשונה היא הייתה קשה,הייתי מאושפזת מחוסרת הכרה בטיפול נמרץ..הפעם השנייה יותר קלה...הפעם הזאת ממש לא הרגשתי כלום חוץ מכאבי ראש וסחרחורות.. רציתי לשאול אם זה הגיוני שזו הפעם השלישית שאני מקבלת את הדלקת הזאת ב9 שנים...ולמה זה חוזר?
שלום נופר, דלקת קרום המוח יכולה להיגרם ע"י מיקרובים שונים- נגיפים, חיידקים ועוד, ואפילו מסיבות שאינן זיהומיות. אני זקוק לפרטים נוספים (מהם השמות המדויקים של החיידקים ו/או הנגיפים שגרמו אצלך לדלקת הזאת בגיל 10, בגיל 11, ולאחרונה בגיל 19) כדי לענות על שאלתך. הרבה בריאות אפי