ספקות אם לגשת לרופא
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום שתי שאלות לי אליך: 1. האם "לרוץ" לרופא עם חום 38.4, כאבים בכל הגוף וחולשה (ללא צינון, שיעול או כאבי גרון)? 2. האם יכול להיות מצב שנדבקים בשפעת החזירים ומבריאים גם ללא תרופות ומבלי ללכת לרופא? תודה לתשובותיך
שלום ורד, 1. אם את בריאה בד"כ ולא בהריון, ונראה לך שמחלתך איננה קשה ו/או שהיא במגמת שיפור- אז אין חובה "לרוץ" לבדיקת רופא/ה. 2. רוב האנשים שחולים ב'שפעת החזירים' מבריאים ממנה גם ללא תרופות. הרבה בריאות אפי