מחלת הנשיקה

דיון מתוך פורום  מחלות זיהומיות

17/07/2009 | 18:39 | מאת: ג.ו

לפני שבועיים התפתחה אצלי עייפות מוגברת וחום של 38.2 מעלות למשך מספר ימים. לאחר בדיקות דם שעשיתי התגלו תוצאות חריגות בכבד בבלוטת התריס ובנוסף נצא נגיף של מחלת הנשיקה. מזה כשבוע אינני סובל מחום והרגשתי השתפרה אם כי אינני מרגיש עדיין במיטבי (קיימת עדיין חולשה כללית). הייתי מעוניין לדעת מתי ניתן להבחין כי המחלה עברה ואיך ניתן לדעת שהמחלה מדבקת. העיניין חשוב כיוון ויש לי תינוקת בת 3 שבועות שכבר שבוע מורחקת ממני כדי לא להידבק במחלה.

שלום ג.ו, לא ברור לי מהנתונים (המאד מעטים) שסיפקת בשאלתך איזה נגיף, אם בכלל, גורם אצלך למה שאת מכנה בשם מ'מחלת הנשיקה', ולכן אינני יכול ענות לך איך אפשר לבדוק האם מחלתך היא עדיין מדבקת. הרבה בריאות אפי

18/07/2009 | 15:12 | מאת: ג.ו

כמו שכתבתי בהודעתי הקודמת לדברי רופא המשפחה אני נושא את נגיף מחלת הנשיקה. אינני יודע לאבחן את תוצאות הבדיקות ואיה נגיף יש לי לכן אני הציין כי אלו תוצאות הבדיקות: 1.EBV VCA IgM -חיובי גדול מ160 2. EBV VCA_IgG-חיובי 23 3. CMV IgG חיובי 2.5 ו- CMV IgM שלילי. ציינתי שנתוני הכבד מבדיקות הדם היו חריגות מתווך הנורמה. מזה כשבוע אינני סובל מחום והרגגשתי טובה יותר אם כי עדין אני מרגיש מעט חלש. שאלתי היא איך ניתן לדעת מתי אינני מדבק? האם בבדיקות דם ניתן לזהות זאת? אודה על תשובתך.

מנהל פורום מחלות זיהומיות