עבעבועות
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בני הוא בן שנה וחצי .חוסן נגד עבעבועות רוח בגיל שנה ולקח את זה קשה. היה לו חום במשך בערך שבועיים וגם הופיעה פריחה עם גירוד. עכשיו הוא סובל כחודשים משילשולים שלא ידוע מאיזה סיבה. ובנוסף מזה שבועיים הופיע פריחה עם שלפוחיות ומזה כמה ימים יש לו גם חום.אני חושבת שזה עבעבועות.לפני מס' ימים היו לו רק 3 נקודות נפוחות עם שלפוחיות והרופא אמר שזה עקיצה. בעיקר השאלה: יכול להיות שהשילשולים קשורים לעבעבועות רוח? יש לי גם בת בת 9 חודשים.זה מסכן אותה?
שלום SARA30, לשלשולים ממושכים + פריחה שנמשכת כשבועיים יכולות להיות מס' סיבות, ולא סביר שמדובר באבעבועות רוח. המלצתי- בדיקת רופא/ת ילדים. הרבה בריאות אפי