טיפול אלטרנטיבי ל cmv

דיון מתוך פורום  מחלות זיהומיות

11/06/2009 | 23:01 | מאת: חגית

ד"ר שלום, בחיפושי באינטרנט נתקלתי בטיפול אלטרנטיבי ל cmv המבוסס על קוקטייל צמחי בעל השפעה דרמאטית במחלת ה cmv (כך מובטח) כרופא מומחה במחלות זיהומיות רציתי לשאול מה דעתך. תודה, חגית.

לקריאה נוספת והעמקה
11/06/2009 | 23:07 | מאת: חגית

אני מצרפת את הקישור: הטיפול : ראשית הבהרה : הטיפול במחלת הנשיקה אינו מיועד לנשים הרות . מאידך , הטיפול מומלץ כטיפול מונע ותומך נשים המתכננות הריון אשר בהן התגלה זיהום בcmv . הטיפול אינו מיועד לתינוקות וילדים בגיל הרך מפאת גילם. הטיפול , היינו קוקטייל צמחי בעל יכול מרשימה ודראמטית כטיפול במחלה ואינו כרוך בכל תופעת לוואי מכל סוג שהוא. משך הטיפול : זה משתנה בן החולים ונמשך ברוב המקרים בן 3 – 5 ימים אך במקרים כרונים יתכן כי ידרשו ימים נוספים לטיפול בסדר גודל דומה של 3 – ימים נוספים . מדוע הרופאים קובעים כי למחלה אין טיפול וכי היא עוברת מעצמה ? הסיבה לכך מוכרת במחלות רבות שאין הרפואה הקונבציונלית יודעת להתמודד עימן אמירה שכזו נועדה לרכך את החולה ולהפחית את דאגתו אף כי מחלה זו כאמור כרוחה בסבל רב קשה ומתמשך אשר עשוי לגרור את החולה לשנים רבות של סבל סמוי בלא שהחולה מסוגל להסביר את שלל התופעות אשר המחלה יכולה לבטא לאחר ההחלמה מהשלב האקוטי. לעיתים ניתן לראות חולים הסובלים מתשישות כרונית משך שנים לאחר הארוע הללו יכולים להיות מלווים בכאבים בלתי מוסברים , תחושת דכדוך וחוסר חשק לעשייה של פעולות פשוטות שבשרה. כיצד התגלה הטיפול ? הטיפול התגלה במהלך מחקר במחלת עור וירלית מולוסקום קונטגיוסם הנגרמת ע"י נגיפים שונים לגמרי ונחשבת אף היא לחשוכת מרפא מבחינתה של הרפואה הקונבציונלית. המסר העיקרי: שום דבר לא נעצר ברפואה קונבציונלית ולבטח שלא בעידן האינטרנט כפי שמוכח בשתי המחלות שפורטו במאמר זה.

12/06/2009 | 07:00 | מאת: or

לדעתי, רופא קונבציונלי לעולם לא יוכל לספק הסבר לשאלה שלך משום שהוא בא מדיסציפלינה אחרת שאינה בתחום עיסוקו. הוא לא עוסק במטריה הזו ולא בקיא בה ואין לו כלים לבחון אותה. קראתי כמוך את המידע שמפנה שם למחלת עור שגם בה מעורב וירוס וגם היא לא ניתנת לריפוי קונבציונלי ( מולוסקום ) ושם דוקא המטפל מציג תמונות שמראות חדש משמעית שיש טיפול ( בניגוד לרפואה הקונבציונלית ) ואפילו רופא ילדים מעיד על כך . כל אחד באמונתו כי ברפואה כמו ברפואה יש אין ספור אמונות וגישות. לפי מה שנראה באתר הטיפול הזה הוא חלק מההצלחות של המטפל שדיי מרשימות לכל מי שמתבונן בהם . תכנסי לאתר WWW.RAMIMOR.CO.IL

שלום חגית, אינני מכיר את הטיפול- לא את יעילותו ולא את סכנותיו. הרבה בריאות אפי

מנהל פורום מחלות זיהומיות