מסוכן או בטוח?
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב ד"ר הלפרין אני סובל מאפטות בערך פעם בחודש וחצי קניתי תכשיר שנקרא קנקה KANKA שמורכב מ20% בנזוקאין (חומר מאלחש) האם בטוח למרוח דבר כזה ? ואני שואל כי קראתי שבנזוקאין הוא מזיק לכל מיני איברים בגוף. וצריך להיזהר לא לבלוע ממנו מה דעתך ? אודה לך אם תסביר לי קצת. תודה מראש יאיר
שלום יאיר, אני לא מכיר תכשיר רפואי שהוא "בטוח". התכשיר המוזכר בשאלתך גורם להפחתה בכאבים (הנובעים מה'אפטות'), וכל מי שסובל מכאבים כאלו צריך לשקול אם הוא מעוניין להשתמש בתכשיר זה, להשתמש בתכשיר אחר (שגם לו, מן הסתם, יש תופעות לוואי) או לא להשתמש בתרופה כלשהי ולסבול בשקט. הרבה בריאות אפי