זיהום אורטופדי

דיון מתוך פורום  מחלות זיהומיות

25/04/2009 | 13:54 | מאת: דודו

בעקבות ניתוח SNAPPING HIP (שיפוץ ניתוח מפרק הירך) נוצר זיהום שנותח שוב ונוקה ונמצא חיידק STAPH AUREUS .שהיתי בבית חולים 4 שבועות מטופל באנטיביוטיקה דרך הוריד צפאמיזין ו-פורטון גם בעיקבות חייק נוסף שנמצא - פסואדומונס. היה מדובר להשתחרר עם אנטיביוטיקה דרך הוריד גם בבית אבל בסופו של דבר שוחררתי עם כדורים בלבד CIPROXIN 750 X 2 ו- RIFAMPIN 450 X2 אני מרגיש מאד לא טוב יש לי בחילות וצרבות והרגשת מלאות בבטן וכמעט אנני יכול לאכול ולשתות ואני צריך לקבל טיפול זה 3 חודשים. אני מבקש לדעת באם יש תחליף לתרופה הזו או מה עלי לעשות.

לקריאה נוספת והעמקה

שלום דודו, כדי שאוכל לענות על שאלתך אתה צריך לשלוח אלי: 1. תשובה לשאלה האם עדיין יש גוף זר כלשהו (כגון מפרק מלאכותי או בורג) באזור הניתוח. 2. מהם רגישויותיהם של ה- STAPH ושל ה- PSEUDOMONAS ל כ ל התרופות האנטיביוטיות שנבדקו (במעבדת בית החולים). הרבה בריאות אפי

26/04/2009 | 09:21 | מאת: דודו

1. כן יש לי מפרק ירך מלאכותי 2.לגבי השאלה השניה על רגישויותיהם של החיידקים אנני יודע מה הכוונה ואיך לענות עליה - בבית חולים טופלתי ב-I.V. CEFAMISIN ופורטון וכדורי ציפרוקסין ונשלחתי הביתה עם הכדורים כפי שכתבתי לך שמהם אני מרגיש רע דחייה מכל אוכל ובחילה . האם יש תחליפים האם אסידופוליס יכול לשפר במשהוא?

מנהל פורום מחלות זיהומיות