אימונים במהלך טיפול אנטיביוטי
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. בימים אלו אני מקבל כדורים של " אוגמנטין " בגלל דלקת באוזן שמאל. בגלל שאני עוסק בספורט השחיה , רופאת המשפחה המליצה לי להפסיק את האימונים בבריכה עד לסיום הטיפול כדי למנוע כניסת מים לאוזן. אבל שכחתי לשאול אותה מה לגבי אימוני חדר כושר. האם אני יכול להתאמן בחדר כושר בזמן שאני מקבל אנטיביוטיקה ? תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רון, מה שאתה "יכול" לעשות או לא אין ביכולתי להעריך, אך א י ן הורית-נגד ברורה לביצוע מאמץ גופני בזמן לקיחת אוגמנטין. הרבה בריאות אפי