מחלה זיהומית?
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לפני כ4 ימים החלו לי כאבי גרון וחום כל זמן שעבר המצב החריף והחלו לצאת לי בחניכיים פצעים נוראיים וכואבים והשקדים שלי התנפחו וגדלו עליהם נקודות לבנות וכל הפה נפוח וגם מתחת לסנטר למטה נפוך וכואב לי כרגע כל הפה שלי פצוע וכואב לא אכלתי 4 ימים והגרון שלי כואב גם הוא הייתי אצל הרופא הוא אמר שיש לי זיהום בחלל הפה וזה וויראלי ...ואין צרוך באנטיביטיקה האם זה נכון כי אני סובלת נורא שאני מרגישה שאולי יש משהו אחר ....
שלום בלה, אין ביכולתי - בעזרת המידע שצרפת- לאשר או להפריך את אבחנת הרופא שבדק אותך. המלצתי- לחזור לבדיקת רופא/ה (ולבקש ממנו לשקול גם אבחנה של הרפס). הרבה בריאות אפי