מחלת הנשיקה

דיון מתוך פורום  מחלות זיהומיות

04/11/2008 | 22:50 | מאת: dori

שלום רב, אני בן 29.5 לחברה שלי נתגלתה מחלת נשיקה פעילה IGM 97 EBV POSITIVE בעקבות חשש שנדבקתי ביקשתי מהרופא שלי בדיקת דם. בבדיקה שלי יצא CMV-NEGATIVE , EBV- 10 NEGATIVE. אומנם התוצאה שלילית, ואין מחלה פעילה, אבל הרופא ביקש מהמעבדה רק IGM של EBV ו- IGM של CMV מבלי לבקש ערכים של IGG שהבנתי שמלמדים אם חליתי בעבר והאם אני מחוסן. לאור הגיל שלי, התוצאה השלילית, ובהעדר תוצאה המלמדת על קיום חיסון: 1. האם מותר לי להתנשק עם חברה שלי בתקופת מחלתה ? מגבלות כלשהן ? 2. האם כדאי לי לעשות בדיקה נוספת הכוללת IGG או שמא לאור הגיל, התוצאה והעובדה שטרם נדבקתי- ניתן ללמוד בוודאות כי חליתי בעבר ? אודה לתשובתך על שתי השאלות.... רב תודות

שלום DORI, 1. אם לא חלית בעבר ב- EBV התנשקות כעת עם חברתך מגבירה את סיכוייך להידבק בנגיף זה. 2. ללא בדיקות מעבדה מתאימות אין אפשרות לדעת בוודאות שנדבקת בעבר בנגיף זה. הרבה בריאות אפי

15/03/2009 | 07:30 | מאת: מירה

קיים טיפול שמרפא את מחלת הנשיקה הציבור פשוט לא מודע לכך מתוך תמימות כי רפואה קונבציונלית מרפאת מחלות. אם תקראי אחורה בפורום ספרתי את המקרה של בני שלקה המחלה עם הזיות וכמעט חשבו שהוא לקה במחלת נפש ובדיעבד התברר שזה סיבוך נדיר של מחלת הנשיקה. בתוך 3 ימים הוא קבל טיפול בשני בקבוקים צמחיים ולא נותר זכר למחלה. כך שהטיפול למחלת הנשיקה / ebv cmv קיים אבל ברפואה משלימה. אגב, הוא עשה בדיקת דם אחרי 21 יום ולא נראה יותר נגיף. צרפתי לך את האתר של המטפל http://www.ramimor.co.il/ רפואה שלימה לך.

מנהל פורום מחלות זיהומיות