הרפס???
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב אני בת 33 ,לפני ארבעה ימים הופיעה קבוצה של פצעונים סמוך לעצם החזה עם נטיה שמאלה,הנחתי שמדובר באלרגיה או פטריה ,מרחתי משחות כנגד הנ"ל אך ללא הועיל. מאחר וכך פניתי לרופאת המשפחה שאבחנה הרפס זוסטר ונתנה לי זובירקס בקפסולות,אני קצת חוששת לאור המידע שקראתי,אשמח ואודה אם תענה לשאלותי: האם בהכרח מופיעים כאבים אצל מי שלקה בנגיף? האם עשויים להתפתח מאוחר יותר ( כרגע מופיע רק גרד,אך לא בלתי נסבל),האם ישנה יעילות לכדורים על אף שחלפו ארבעה ימים מיום הופעת השלפוחיות? אודה לתשובתך.יום נעים מירב
שלום מירב, 1. לא תמיד שלבקת חוגרת (הרפס זוסטר) מתבטאת בכאבים בזמן הופעת הפפצעים, ולא תמיד מופיעים כאבים כאלו מאוחר יותר. 2. הטיפול המונע (בזווירקס) נחשב כיעיל אם מתחילים לקחת אותו עד 72 שעות מתחילת המחלה. הרבה בריאות אפי