מחלת הנשיקה

דיון מתוך פורום  מחלות זיהומיות

31/10/2007 | 09:24 | מאת: שני

רציתי לשאול אם בעבר חליתי במחלת הנשיקה cmv האם אני יכולה להידבק שוב ?!

שלום שני, כן. הרבה בריאות אפי

24/11/2007 | 12:11 | מאת: ליאת

היי כדאי לכם לקרא ! יש טיפול מציל למחלת הנשיקה שעובד יפה על שני הנגיפים ebv ו - cmv אני סבלתי מהמחלה מעל שנה והייתי כמו סמרטוט מחולשה וחום . בדרך מקרית הגעתי למטפל ברפואה משלימה וקבלתי בקבוק צמחי חזקים נגד נגיפים שהייתי צריכה לשתות בוקר וערב והוירוסים נעלמו. לא יודעת היכן הייתי היום אם לא היתי מגיעה לזה. בזמנו הרופאה באיכילוב אמרה לי שאין שום דבר במסגרת רפואה קונבציונלית רגילה למחלת הנשיקה אלא רק מנוחה והיה לי מזל שהגעתי מטפל האלטרנטיבי הנכון שעוסק במחלות עור בעיקר. הסתבר, שיש מחלות עור הנגרמות ע"י וירוסים (נגיפים)והטיפולים בהם ע"י צמחי מרפא מצליח למגר את הנגיפים הגורמים למחלות עור. אותו הטיפול, ניתן למחלת הנשיקה (ebv -cmv) מצליח למגר גם את הנגיפים שגורמים למחלה האיומה הזו שמשביתה את החיים, למי שלא יודע זה שני הנגיפים האלה גורמים לתשישות איומה המזכירה שפעת שנמשכת חודשים רבים ואף שנים. למי שמעוניין צרפתי את האתר של המטפל . http://www.ramimor.co.il/ שבת שלום ובריאות לכולם.

מנהל פורום מחלות זיהומיות