חיידק סטרפטוקוקוס
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, ביתי בת 8 וסובלת מחיידק הסטרפטוקוקוס בגרון. מדי שנה היא נדבקת בו מחדש. לאחר טיפול אנטיביוטי אנו מבצעים משטח גרון אך לרוב האנטיביוטיקה אינה מעלימה את החיידק. מה עלינו לעשות? תודה,
שלום ליאת, ייתכן ובתך היא נשאית של חיידק זה. כדי לאשר או לשלול זאת אפשר לבצע אצלה תרבית גרון בזמן ש א י ן לה סימפטומים של דלקת גרון (כגון חום או כאבי גרון). אם אמנם יתברר שהיא נשאית אזי א י ן מצב זה נחשב כמסוכן עבורה, ורבים חושבים שאין כל צורך לטפל בו. הרבה בריאות אפי
ביתי בת7 נשאית חידק סטרפטוקוקוס, במשך החודשים האחרונים קיבלה אנטיביטוטיקה מסוג רפאפן למשך 10 ימים. כבר 4 פעמים , לאחר טיפול של 10 ימים אנחנו שבים וחוזרים על בדיקת תרבית גרון ושוב התוצאה חיובית. האם יש טיפול מסוג אחר. תודה