להיום...
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
חשוב לציין שבשלושת השבועות האחרונים יש לי כאב גרון בצד שמאל שמתחזק בבוקר ובערבים. במשטח לא מצאו כלום. השקד השמאלי גדוש מעט חוץ מזה אין נפיחות לימפטית בתחנות אחרות, היום היה לי קצת כאב ראש בבוקר....מכיוון שזה חורף קשה לדעת מה העניינים וממה התסמינים הנ"ל. אם כאב הגרון שהחל ב - 21 בנובמבר היה מטוקסופלזמה האם בבדיקות שביצעתי ב - 7/12 היו רואים משהו?? בקיצור, מודאגת. ממתינה לתשובותיך. תודה תודה ובאמת - סליחה על הבלגן ועל מטר ההודעות. (ה - CMV יצא נגטיב בערכים זהים לבדיקות האחרונות ללא כל שינוי).
לקריאה נוספת והעמקה