כדורי זובירק בהנקה
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אובחן אצלי התקף הרפס חריף בפה (פעם ראשונה ) וקיבלתי 800 מ"ג אסיקלויר (זובירקס) 3 פעמים ביום. האם אפשר לשלב עם הנקה חלקית לתינוק בן 8 חודשים. תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
אני מניקה את בני בן ה-7 חודשים הנקה מלאה. אובחנתי בהרפס במהלך ההריון איתו באיזור הנרתיק, טופלתי ע"י זובירקס 800 מ"ג פעמיים ביום במשך שבועיים, ואכן הטיפול עזר להעלמת הנגעים.ההרפס חזר אלי לפני מספר שעות,בדיוק באותה נקודה בה הופיע בזמן ההריון, ורציתי לדעת האם מותר לי לקחת את אותם כדורים בהנקה מלאה מבלי לפגום בחלב או בהנקה, ומבלי להזיק לתינוק שלי