שלבקת חוגרת בתחילת הריון
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אתמול אובחן אצלי "שלבקת חוגרת". לפני כארבעה ימים הופיע נגע בודד בגבי (חשבתי שזוהי עקיצה) ולפני יומיים התפשט לכיוון המפשעה וירך ימין. היום גיליתי שאני בהריון (שבוע 4). שאלותי הן: 1. האם המחלה עצמה עלולה להזיק לעובר ולהתפתחותו? 2. אני מטופלת בכדורי זובירקס 5 פעמים ביום. האם התרופה בטוחה בהריון? 3. האם יש בדיקות מיוחדות שעלי לעבור במהלך ההריון? חשוב לציין, כי אני במתחים חרדות, כיוון שהריוני הראשון הסתיים בגרידה בשל מום נויירולוגי (אנאצפולוס),
שלום עינב, 1. המחלה איננה נחשבת כמסוכנת במיוחד לעובר. 2. התרופה נחשבת לבטוחה למדי גם בהריון. 3. אין בדיקות מיוחדות שמומלץ לך לעבור רק בגלל שלקית פעם אחת בשלבקת חוגרת. הרבה בריאות אפי