מחלות מהמזרח הרחוק
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בעלי חזר מטיול של 16 יום בתאילנד. הוא חזר חולה.המחלה נמשכת כבר כשבועיים. הסימפטומים- כ-5 ימים סבל מחום עד 38, צמרמורות,תחושת יובש חזקה באיזור הפנים ובעיקר הפה, בתחילה סבל מעט גם מכאב בטן. החום ירד אך נותרה תחושה לא טובה, כאבי ראש ועייפות רבה. נלקחו תרביות דם-תשובות שליליות,תרבית שתן-שלילית,ובדיקות דם לוירוסים שונים,עדיין ללא תשובות. הוא שהה 8 ימים בצפון תאילנד, טייל בכפרים, התרחץ בנהרות ואכל בצידי הדרכים- מכל הבא לפה. מה עוד צריך לבדוק?האם בדיקות צואה לפרזיטים? לא נלקחה בדיקה לטיפה עבה. האם יש צורך? אודה לך מאוד על תשובתך והאם אתה יכול להמליץ על מרפאה המתמחית בבעיות אלו בצפון הארץ.
שלום זהר, ידוע לי שבבית החולים 'בני ציון' יש מרפאת מטיילים, ואני מציע לכם להתקשר לשם בהקדם לצורך המשך ברור (לרבות אפשרות של מלריה). הרבה בריאות אפי